POLÍTICA DE QUALITAT MGS SENIORS
La direcció de cada residència d’MGS Seniors (Riosol SLU, Gerontocat SLU, Explogeron SLU i Gestión de Inmuebles para la Tercera Edad SLU, d’ara endavant, MGS Seniors), com a responsable final de la Política de Qualitat definida, manifesta el seu ferm propòsit d’implantar i mantenir constantment actualitzat un Sistema de Gestió de Qualitat que garanteixi la qualitat dels serveis i les activitats de «Prestació de Serveis Assistencials per a la Cura de Persones Majors en Règim d’estada residencial»
- Atenció sanitària: metgessa i infermeria.
- Serveis de rehabilitació: Fisioteràpia i teràpia ocupacional.
- Serveis assistencials.
- Serveis generals: neteja, restauració, bugaderia, perruqueria, etc.
MISSIÓ
La missió d’MGS Seniors es fonamenta en els següents punts:
- Atenció a les persones per al seu desenvolupament i formació en diferents etapes de la vida, amb l’objectiu general d’augmentar la qualitat assistencial.
- Afavorir el desenvolupament humà i intel·lectual de la persona i la creació d’ocupació des d’un model d’economia social.
- Treballar amb i per a les persones mantenint el focus en els valors de solidaritat, tolerància i humanitat.
- Crear un lloc en el qual es poden fer feliços a les persones, on poden aprendre, compartir experiències i desenvolupar-se.
- Vetllar pel benestar de l’usuari tant físic com psicològic.
- Transmetre als nostres residents, així com als seus familiars la imatge de ser un centre amb serveis de qualitat acompanyada de calidesa i seguretat.
VISIÓ
Volem arribar a ser la referència dels serveis residencials a les persones grans i ser reconeguts per l’alta qualitat de tots els nostres serveis.
- Pel que fa a la qualitat i professionalitat, ser un model d’empresa de cara als nostres clients.
- Comptar amb un capital humà format, integrat i motivat.
- Comptar amb els mitjans necessaris per a oferir les millors condicions del servei als nostres residents.
VALORS
- Atendre els nostres residents, reptant-nos contínuament per a aconseguir els màxims nivells de satisfacció a través del compliment dels seus i els nostres requisits i, la millora contínua de la qualitat dels nostres serveis.
- Millora contínua cap a l’excel·lència com a manera de treballar, considerant els riscos i oportunitats que poden afectar la conformitat dels serveis i a la capacitat d’augmentar la satisfacció dels nostres residents, així com dels seus familiars.
- Conscienciem al personal de la nostra Organització en la importància d’una gestió de qualitat eficaç i de la conformitat amb els requisits del Sistema de Gestió de Qualitat de manera que possibiliti la millora contínua de l’organització.
- Compromís amb una sòlida ètica laboral, integritat i honestedat, així com amb el compliment de la legislació i reglamentació aplicable i els principis, polítiques i estàndards aplicables.
MGS Seniors es compromet d’igual manera, al fet que aquesta Política de Qualitat sigui difosa, implantada i mantinguda al dia en tots els estaments de l’organització, sent conscient que només pot aconseguir-se l’objectiu marcat amb la participació i l’esforç de tots els seus membres. La Política de Qualitat serà comunicada de manera verbal a tots els membres de l’empresa, i està exposada en el tauler d’anuncis i pàgina web a la disposició de tot el personal.