La direcció de cada residència d’MGS Seniors (Riosol SLU, Gerontocat SLU, Explogeron SLU i Gestión de Inmuebles para la Tercera Edad SLU, d’ara endavant, MGS Seniors), com a responsable final de la Política de Qualitat definida, manifesta el seu ferm propòsit d’implantar i mantenir constantment actualitzat un Sistema de Gestió de Qualitat que garanteixi la qualitat dels serveis i les activitats de «Prestació de Serveis Assistencials per a la Cura de Persones Majors en Règim d’estada residencial»
Atenció sanitària: metgessa i infermeria.
Serveis de rehabilitació: Fisioteràpia i teràpia ocupacional.
Serveis assistencials.
Serveis generals: neteja, restauració, bugaderia, perruqueria, etc.
MISSIÓ
La missió d’MGS Seniors es fonamenta en els següents punts:
Atenció a les persones per al seu desenvolupament i formació en diferents etapes de la vida, amb l’objectiu general d’augmentar la qualitat assistencial.
Afavorir el desenvolupament humà i intel·lectual de la persona i la creació d’ocupació des d’un model d’economia social.
Treballar amb i per a les persones mantenint el focus en els valors de solidaritat, tolerància i humanitat.
Crear un lloc en el qual es poden fer feliços a les persones, on poden aprendre, compartir experiències i desenvolupar-se.
Vetllar pel benestar de l’usuari tant físic com psicològic.
Transmetre als nostres residents, així com als seus familiars la imatge de ser un centre amb serveis de qualitat acompanyada de calidesa i seguretat.
VISIÓ
Volem arribar a ser la referència dels serveis residencials a les persones grans i ser reconeguts per l’alta qualitat de tots els nostres serveis.
Pel que fa a la qualitat i professionalitat, ser un model d’empresa de cara als nostres clients.
Comptar amb un capital humà format, integrat i motivat.
Comptar amb els mitjans necessaris per a oferir les millors condicions del servei als nostres residents.
VALORS
Atendre els nostres residents, reptant-nos contínuament per a aconseguir els màxims nivells de satisfacció a través del compliment dels seus i els nostres requisits i, la millora contínua de la qualitat dels nostres serveis.
Millora contínua cap a l’excel·lència com a manera de treballar, considerant els riscos i oportunitats que poden afectar la conformitat dels serveis i a la capacitat d’augmentar la satisfacció dels nostres residents, així com dels seus familiars.
Conscienciem al personal de la nostra Organització en la importància d’una gestió de qualitat eficaç i de la conformitat amb els requisits del Sistema de Gestió de Qualitat de manera que possibiliti la millora contínua de l’organització.
Compromís amb una sòlida ètica laboral, integritat i honestedat, així com amb el compliment de la legislació i reglamentació aplicable i els principis, polítiques i estàndards aplicables.
MGS Seniors es compromet d’igual manera, al fet que aquesta Política de Qualitat sigui difosa, implantada i mantinguda al dia en tots els estaments de l’organització, sent conscient que només pot aconseguir-se l’objectiu marcat amb la participació i l’esforç de tots els seus membres. La Política de Qualitat serà comunicada de manera verbal a tots els membres de l’empresa, i està exposada en el tauler d’anuncis i pàgina web a la disposició de tot el personal.