Aquest mes de juny a Sabadell-Allegra hem viscut una sortida molt especial al Tibidabo.
Es tracta d’un parc d’atraccions molt emblemàtic de la ciutat de Barcelona. Un espai que, generació rere generació, ha format part dels records i les vivències de moltes persones.
Així va ser la visita al Tibidabo
La jornada va començar amb una visita guiada que ens va permetre conèixer més a fons la història d’aquest indret tan singular. Al llarg del recorregut, vam descobrir curiositats sobre els seus orígens, els inicis del parc d’atraccions i la importància del Tibidabo com un dels miradors més privilegiats de la Ciutat Comtal.


Els nostres residents van seguir les explicacions amb molt d’interès i van participar activament compartint anècdotes, records i preguntes.
A més de gaudir del passeig, vam tenir l’oportunitat de contemplar les espectaculars vistes de Barcelona des de les alçades del Tibidabo, un moment per aturar-nos, observar i gaudir plegats.

La sortida va continuar amb un agradable dinar de germanor, un espai de trobada en què les converses van ser les protagonistes. Compartir taula ens va permetre continuar enfortint els vincles entre tots els participants.
Resumint, aquesta visita al Tibidabo ha estat molt més que una excursió. Ha estat una oportunitat per viure noves experiències, recuperar records i crear nous moments per guardar a la memòria.

